Working Holiday in New Zealand - Reisverslagen van Germ - WaarBenJij.nu Working Holiday in New Zealand - Reisverslagen van Germ - WaarBenJij.nu

Working Holiday in New Zealand

In Oktober vetrek ik voor dik drie maand naar Nieuw Zeeland om hier te genieten van de omgeving en de cultuur te leren. In de eerste periode zal ik als contractor aan het werk gaan om zodoende mijn reis te kunnen financieren. Vervolgens zal ik in Januari een reis plannen om meer van Nieuw Zeeland te kunnen zien.

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2014

Duniden, Queenstown en Christchurch

16 Januari 2014

West coast + Southland

04 Januari 2014

Einde in zicht

20 December 2013

Werken, werken ...

25 November 2013

Taupo en Rotorua
Germ

Welkom op mijn profiel. Om iedereen die het leuk vind op de hoogte te houden van mijn avonturen in Nieuw Zeeland heb ik deze site aangemaakt. Hier zal ik proberen mijn avonturen te verwoorden + foto's up te loaden.

Actief sinds 07 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4740

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2013 - 31 Januari 2014

Working Holiday in New Zealand

Landen bezocht: